هفته نامه ندای زاگرس ویژه استانهای غرب و جنوب کشور

پرتیراژترین هفته نامه غرب و جنوب کشور

هفته نامه ندای زاگرس ویژه استانهای غرب و جنوب کشور

پرتیراژترین هفته نامه غرب و جنوب کشور

هفته‌نامه ندای زاگرس به عنوان اولین نشریه رنگی در استان ایلام مطرح است و از سال‌های دور تا به حال با نشان دادن توانایی کادر خود در ارائه مطالب نغز و خواندنی و پرداختن به مسائل و مشکلات روز جامعه، جای مطمئنی را در بین خوانندگانش باز کرده است.
این هفته‌نامه هم‌اکنون زیر نظر هیئت نویسندگان متشکل از هنرمندان و اساتید دانشگاه با راه‌اندازی دهکده‌ی پژوهش و همچنین تعامل مثبت با ادارات و مردم در زمینه‌ی رسیدگی به مشکلات اجتماعی و شهری، توانسته رسالت خطیر مطبوعاتی خود را به نحو احسن به انجام برساند.
هفته نامه ندای زاگرس به صاحب امتیازی سیدخلیل سجادی اسدآبادی هر هفته در چاپ‌خانه ریحان تهران به زیور چاپ آراسته و در بین شهرستان‌های استان و سایر استان‌های غرب و جنوب کشور (ایلام، کرمانشاه، همدان، خوزستان، لرستان و کردستان) توزیع می‌گردد.
در کارنامه‌ی درخشان این هفته‌نامه می‌توان به کسب مقام‌های برتر استانی و کشوری از جمله مقام اول تیتر مطبوعات غرب کشور در کردستان، مقام اول بخش گزارش کوتاه مطبوعات محلی استان و چندین مقام هم‌زمان در مسابقه هفته‌ پایداری (سالروز آزادسازی مهران) اشاره کرد.
محتوای هفته‌نامه حول محور مسائل ایثار و شهادت، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و کودک و نوجوان می‌چرخد. جذب طیف گسترده از مخاطبین خاص و عام، این هفته‌نامه را به یک هفته‌نامه‌ی محبوب در بازار مطبوعات استان تبدیل کرده است.

هفته نامه ندای زاگرس شماره 240

سید داود سجادی | شنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۳۰ ب.ظ


ندای زاگرس شماره 240
توضیحات: ندای زاگرس شماره 240

ویژه مجلس شماره 240
توضیحات: ویژه مجلس شماره 240


  • سید داود سجادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی